Yrityksen jäsenhakemuskaavake

Jäsenmaksun suuruus määräytyy liiton sääntöjen mukaan liikevaihdon perusteella. Katso jäsenmaksutaulukkoa. Tieto on täysin luottamuksellinen ja käytetään ainoastaan jäsenmaksuluokan määrittämiseen.

Jäsenmaksut

Palveluhakemiston tiedot

Voit valita alla olevista tai lisätä oma erikoispalvelusi:

CNC jyrsintä, Gemmologipalvelut, Jälleenmyynti, Teräksen työstö, Jalokivien/kivien hionta, Jalokivien tukkumyynti, Lasertyöstö/leikkaus, Zirkoniumin ja titaanin työstö, Leimojen valmistus, Mokume-Gane, Maahantuonti, minkä? Puolivalmisteiden ja ketjujen tukkumyynti, Taonta, pakotus ja hopeasepäntyö, Työkalujen (stanssit, lävistäjät) valmistus, Työkalujen tukkumyynti.

Suostun siihen, että tietoni saadaan julkaista liiton nettisivujen palveluhakemistoon.

Palveluhakemistoon liittymisestä peritään vuosimaksu, joka on 50 €/ vuosi (sis. alv. 24 %). Hakemistoon liittyminen on SKuL-jäsenille ilmainen.

Sitoudun jäsenenä noudattamaan Suomen Kultaseppien Liitto ry:n sääntöjä sekä liiton tekemiä jäseniä koskevia päätöksiä

Vakuutan, että olen lukenut jäsenyysvaatimukset ja että antamani tiedot ovat oikein.

Lähettämällä hakukaavakkeen luovutan henkilötietoni rekisterinpitäjälle, Suomen Kultaseppien Liitto ry:lle ja hyväksyt, että luovuttamiani henkilötietoja käsitellään liiton tietosuojakäytäntöjen mukaisesti.